Palvelumme
Tuotamme asiantuntijapalveluja terveydenhuollon hallinnon, etälääketieteen ja keuhkosairauksien koulutusta, valmennusta, tutkimus ja kehitystyötä. Toisena palvelukokonaisuutena tuotamme myös terveydenhuollon etäpalveluja B2B asiakkaille diagnostiikkaan, hoitoon ja seurantaan. Medzilla Oy:llä on yksityisen terveydenhuollon toimilupa etäpalvelujen tuottamiseen.
Asiantuntijaluentoja ja webinaareja
Asiantuntijaluentoja, webinaareja, verkkokursseja ja koulutuskokonaisuuksia räätälöitynä tilaajan tarpeisiin.
Verkkokursseja ja koulutuskokonaisuuksia
Tarjoamme itsenäisiä valmiita verkkokursseja mm terveydenhuollon laadun, asiakaskokemuksen, omavalvonnan ja terveydenhuollon hallinnon. käytännön toteutukseen.
Tutkimus- ja kehitystyötä
Tilaajan tarpeiden mukaan tutkimus- ja kehitystyötä terveydenhuollon hallinnon lupaprosessien, omavalvonnan ja laadun kehittämiseen. Asiakaskokemus
Asiantuntijapalvelut
Koulutusta
Käytännönläheistä ja monimuotoista oppimista. Tarjoamme niin luentoja, webinaareja, verkkokursseja ja monimuotokoulutusta terveydenhuollon hallinnon, digitaalisen terveyden (Digital Health), tekoälyn hyödyntämisen ja myös kliinisen lääketieteen aihepiireistä. Käytännönläheiset yksityisen sosiaali- ja terveydenhuollon omavalvonnan, asiakas- ja potilaspalautteiden ja laadun kehittämisen koulutusmodulimme ovat saaneet osallistujilta paljon kiitosta konkreettisuudestaan. Päivitämme nämä koulutusmodulit syksylle 2024 uuden toukokuussa julkaistun omavalvontaohjeistuksen ja valvontalain tulkinnan mukaisiksi.
Yksilöllistä neuvontaa ja business coachingia
Kokeneen sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilaisen yksilöllinen neuvonta ja business coaching suuntautuu erityisesti hyvinvointialan ja sosiaali- ja terveydenhuollon yrittäjille ja palvelun tarjoajille. Neuvomme myös hyvinvointi- ja terveysteknologia-alan startuppeja käytännönläheisesti niin toiminnan kehittämisessä kuin tutkimusnäytön keräämisessä uusien innovaatioiden kehityksessä ja jalkautuksessa.
Tutkimus- ja kehitystoimintaa
Tarjoamme asiantuntijatyönä tutkimus- ja kehitystoimintaa digitaalisen terveydenhuollosta, etälääketieteestä ja tekoälyn hyödyntämisestä terveydenhuollossa. Asiakas-, potilas- ja ammattilaiskokemuksen arviointi ja kehittäminen muodostaa oman kokonaisuutensa. Käytännön palauteprosessien suunnittelu ja käyttöönotto, palautteiden koostaminen ja tiedolla johtamisen mittarointi ovat yleisiä tehtävänantoja. Yhä useammat sosiaali- ja terveydenhuollon ja hyvinvointialan yritykset kaipaavat myös käytännön neuvoja tekoälyn hyödyntämiseen hallinnollisten prosessien sujuvoittamisessa. Meidän osaamisemme keskittyy tekoälyä hyödyntävien ratkaisujen käytännön hyödyntämiseen, emme varsinaisesti tutki tai kaupallisesti kehitä tekoälyjärjestelmiä.
Terveydenhuollon palvelut
Etädiagnostiikan lausuntoja
Tarjoamme yritysasiakkaillemme erikoislääkäripalveluja diagnostisten tutkimusten ja hoidon seurannan osalta. Pääasialliset toiminta-alueemme ovat keuhkosairauksien, keuhkojen toimintakokeiden ja uniapnean diagnostiikassa ja seurannassa.
Digitaalisia terapioita
Testaamme, arvioimme ja autamme digitaalisten terapioiden käyttöönotossa. Arvioimme digitaalisia terapioita niin käytettävyyden kuin vaikuttavuuden osalta. Yksityisenä terveydenhuollon palvelujen tuottajana pystymme myös tukemaan potilaiden seurannassa ja hoidossa digitaalisten terapioiden, hoitopolkujen ja etäkontaktien yhteydessä.
Lääketieteellistä koulutusta
Tarve asiantuntijaluennoille niin ammattilaisille kuin potilaille tai heidän läheisilleen on jatkuva. Meillä on erityisosaamista kouluttaa erityisesti etälääketieteeseen, digitalisaatioon ja tekoälyn hyödyntämiseen sosiaali- ja terveydenhuollossa. Lääketieteen puolella tarjoamme räätälöityjä asiantuntijaluentoja pääsääntöisesti keuhkosairauksien diagnostiiikkaan ja hoitoon, uneen ja uniapneaan sekä allergioihin liittyen.
eHealth ja etälääketieteen edelläkävijä
Usein kysyttyä – FAQ
Ostin verkkokurssin, mutta en onnistu kirjautumaan, mistä saan apua?
Verkkokursseja koskevissa ongelmatilanteissa voi olla yhteydessä info@medzilla.fi tai yhteydenottolomakkeen kautta. Pyrimme vastaamaan viivytyksettä, viimeistään seuraavana arkipäivänä. Muistathan laittaa yhteystietosi ja mistä kurssista on kyse. Mikäli pääset kirjautumaan verkkokurssille, voit lähettää kysymyksiä moderaatorille myös verkkokurssialustan kautta.
Miten kauan koulutuksiin on käyttöoikeus?
Räätälöidyt tilaajakohtaiset koulutukset jäävät tilaajan käyttöön ja ne tallennetaan pääsääntöisesti tilaajan järjestelmiin. Tilaajalla on käyttöoikeus koulutuskokonaisuuteen niin kauan, kuin sen sisällön arvioidaan olevan ajantasainen. Tilaaja ei saa muokata koulutuskokonaisuutta ilman lupaa, mutta pienimuotoinen päivittäminen on lähtökohtaisesti sallittua. Tekijänoikeudet koulutusmateriaaliin ja yleisiä koulutussisältöjä/moduleja voidaan hyödyntää myös muissa koulutuksissa ja muille asiakkaille räätälöityjen koulutusten lähtöaineistoina. Yleisissä verkkokursseissa käyttöoikeus on aina vähintään vuoden. Mikäli verkkokurssin sisältöä päivitetään tätä ennen esimerkiksi regulaation päivittymisen vuoksi, käyttäjille tarjotaan mahdollisuus siirtyä päivitettyyn kurssiympäristöön alkuperäisen tilauksen sijaan.
Missä palvelut fyysisesti tuotetaan?
Terveydenhuollon luvanvaraiset palvelut tuotetaan aina fyysisesti Suomesta käsin. Medzilla Oy kotipaikka on Tapiola, Espoo.
Haluaisin varata ajan erikoislääkärin vastaanotolle, miten toimin?
Emme tällä hetkellä tuota Medzilla Oy alustalla etävastaanottoja yksittäisille potilaille, mutta vapaana olevia aikoja voi varata Terveystalon verkkoajanvarauksesta.
Kenen työvälineillä terveydenhuollon palvelut tuotetaan?
Tilaajan lukuun tuotettavat terveydenhuollon palvelut voidaan tilaajan toiveiden mukaan tuottaa joko tilaajan järjestelmässä ja tilaajan työvälineitä käyttäen tai Medzilla Oy järjestelmissä.
Minkälaiset aukioloajat teillä on?
Meihin voit olla yhteydessä 24/7 sähköpostilla tai yhteystietolomakkeella ja pyrimme vastaamaan aina viimeistään seuraavana arkipäivänä.
Terveydenhuollon palveluissa määritellään palvelukohtaisesti vasteaika, jossa aikataulussa yhteydenottoihin vastataan ja/tai palvelu tuotetaan.
Valmennus, coaching ja koulutuspalvelujen aikataulu sovitaan myös tilauksen yhteydessä riippuen tarvittavien asiantuntijoiden aikataulusta. Webinaareja ja koulutuksia järjestetään pääsääntöisesti iltapäivällä-illalla ja joskus tilaajan toiveesta myös viikonloppuisin. Medzilla Oy:llä ei ole toimistoaikaa eikä puhelimitse toimivaa asiakaspalvelua.
Voiko koulutuksia tai coachingia tilata toimipisteeseen?
Kyllä, toimimme pääsääntöisesti etäyhteyksin, mutta erikseen sovittaessa esimerkiksi koulutuksia, valmennusta ja coachingia voidaan tuottaa myös tilaajan tiloissa tai erikseen sovittavassa sijainnissa.